Skafferi Rustning

Äntligen blev det ett lite hårdare pass i gymmet. Den senaste tiden har jag bara kört kondition och mage med idag var jag tillbaka med vikterna istället. Så jäkla mycket skönare och roligare än kondis :P Får se hur kroppen tar detta och hur mycket träningsvärk jag har i morn, kan nog vara en del tror jag. Är kvar på Actic ett tag till verkar det som sen får vi se om det blir korpen efter deras upprustning.

Vår leverans från gymgrosisten kom som sagt tidigare i veckan men vi har inte riktigt haft någon annan stans än uppe på diskbänken och köksbordet att ha alla dessa burkar så ikväll när hjärtat åkte till Kjell så passade jag på att tömma skafferiet och omorganisera och lyckades få en hel hylla enkomt till proteinpullver burkarna och mina andra ingredienser till nyttig träningsmat :) Skönt att lätt kunna plocka ut burkarna och slippa plocka ut halva skafferiet innan :P

Har konstaterat för mig själv att vi har goode myche saker i skafferiet. Bör ätas upp en hel del flingor och bröd innan det inhandlas något nytt. Är ju bara problemet då att jag inte äter sånt just nu så älsklingen för försöka förbruka det själv.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hoppas på Korpen!!! Då kan du och Kicki komma på min aerobic då jag börjar om :) :) :)



Kraaaam =)

2011-01-14 @ 05:46:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0