Nelly Delivery

Har skickat flera olika beställningar till Nelly nu under juletiderna. Missade en viktigt del i första beställningen så det fick bli en andra och så blev det retur på första och nu måste jag returnera igen. Köpte mig ett par awesome skor som jag blev lite smått kär i men till min förvåning så flagnar platån på skon så färgen släpper. Inte så snyggt så de ska få åka tillbaka i morgon och så har jag nyss genomfört en express beställning på skorna igen. Hoppas att andra leveransen inte ska flagna!

Trisst att måsta skicka tillbaka när man vet att man vill ha skorna men som tur var så fanns de fortfarande i lager i rätt storlek men de hade kommit in i en annan färg nu som inte fanns förut så det fick bli svart istället för beige. Svart står sig alltid! ;)

Lite svåra att gå omkring i nu i vinter då det är ojämt och halt underlag och så men sen till våren, sommaren och hösten kommer jag nog att nöta upp dem :D:D


Svart fick det bli som retur så snart kommer de hem till mig :)


Beiga var super fina med svart står sig alltid :P
Det var trä imitationen som flagnade på en av mina så därav returen.
Trisst men sånt kan hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0