Jeffrey Campbell "Lita"

Äntligen, äntligen, äntligen har jag beställt ett par "Lita" från Jeffrey Campbell. Har suktat efter dessa skor länge men inte riktigt idas beställa från nån sida i USA. Då åker man på tull och skit och vet aldrig när man får skorna. MEN nu har jag beställt ett par från NELLY.COM :D
Har sett att det haft hemma denna sko tidigare men då har den hunnit ta slut i min strl så jag har inte hunnit med att beställa den förens igår. De hade fått in en ny sändning på Nelly verkar det som så jag väntade inte en sekund efter att jag upptäckte det med att beställa så vilken dag som helst har jag dem hemma :D

Ni vet de där beiga och svarta skorna jag nyss beställt från Nelly... de flagnade i platån båda paren så jag skickade tillbaka dem och så blev det dessa Litor istället. Något dyrare men mycket snyggare, betydligt bättre gjorda och gedigna :D

Jeffrey Campbell "Lita"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0