Icket Som Planerat

Hade ställt klockan i morse för att stiga upp och åka och träna innan jobbet för kvällen. Vaknade dock med rossel i halsen och en sån där hemsk hård hosta som man nästan kissar på sig av och till råga pådet också en gnutta högre blodtemperatur. Min normala temp är 36.5 men idag 37.5 vilket inte är feber men något lurt är på gång så jag fick snällt stanna hemma och skippa träningen idag :(

Har nyss duschat och gjort mig i ordning för att gå till jobbet senare. Får se om jag blir värre eller om jag håller mig i det skick jag är nu. Hoppas det är endagars för jag varken vill eller har tid med att bli sjuk!!
Måste hinna förbi på apoteket innan jobbet börjar så jag kan inhandla mer hostmedicin. Har en tablett kvar här hemma men det klarar jag inte hela dagen på.

Nu kommer mitt hjärta hem för lite lunch. Det blir god lunch i form av rester från gårdagen. Fläskkotletter :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag är också i sjukträsket, inte kul! Började i måndags och nu ligger jag däckad :( Krya på dig!

2011-01-26 @ 16:03:17
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0