Hemmafru

Idag har jag verkligen agerat hemmafru och min kära sambo märkte det och gillade det :P Hahaha nu tycker han att jag bara ska jobba kväll och hans osak löd:
- Lunch serverad på bordet, middag färdiglagat och bara att värma upp, disken bortplockad, gården polerad (inte bara skottad lite utan polerad), tvätten tvättad och så en ensam stund på kvällen innan jag kommer hem.
Allt lite fräck det där lilla hjärtat, men gode så söt :)

Hua aldrig att jag skulle klara av att bara jobba kväll. Skulle aldrig hinna något annat än hus och jobb så någon hemmafru kommer han inte få mig till att bli :P

Vår altan på baksidan är verkligen täckt av en meter snö, snön går nästan upp till fönsterkarmen så jag tycket att det skulle vara bra att skotta av innan det blir varmgrader och snön börjar väga flera ton. Så idag tog jag tag i spaden och började skotta av altanden men jag tog mig inte ens halvvägs på en timmes skottning och fick nästan blåsor i händerna. Halva altenen får vänta tills någon annan dag och då ska jag komma ihåg att man blir varm av skottning så man behöver inte klä sig som om det vore -20 grader utomhus :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0