Feng Shui

Idag har jag fixat och donat hemma och städat ur garderoben. Inser nu hur mycket kläder jag haft :P Fy bubblan vad grejer och det är massor med fina saker men jag kan helt enkelt inte ha dem så då kan jag juh inte behålla det. En massa plats är vad det tar men nu har kusin Louise precis vart här och fyndat en hel del saker med det är fortfarande massor med fina saker kvar. Kommer att bli en leverans till kupan nån dag i veckan med det som ingen vill ha. Mammsen ska nog kika igenom högen först, hon brukar alltid hitta något :)

Kvar i sovrummet ligger nu högen med kläder jag inte ska ha kvar och så är det älsklingens del av garderoben kvar att rensa och hans del är i lika stort behov som min del var. Ska se om jag lyckas få med mig honom upp nu så det blir klart där uppe... får dock se hur pigg han är på det :P

Jobb i morn och ganska skönt att det blir vardag igen och lite rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0