Bastubadare

Igår möttes jag och Paulina upp för att surra lite till och det blev att vi satt ca två timmar i bastun på hortlax simhall. Det var så underbart skönt!! Kroppen blev verkligen helt urlakad och trött efteråt så jag har sovit klubbad i natt och ville inte stiga upp nu på morgonen. Ögonen simmar och svider lite nu men det borde gå över snart :P
Är ju långledig till på måndag så jag hinner nog sova lite i helgen :)

Trettondags firande ikväll för många. Jag var ändå sugen på att gå ut på havsbadet men inte mitt hjärta så det blir inte. Storstryk är ju så bra så det var mest för att se dem som jag ville ut men de kommer fler gånger. Blir kankse något glas vin till middagen på fredag istället som Brollo och Jeanette ska bjuda på :) Ryktet säger att det blir oxfilé och det tackar vi inte nej till ;)

Hur ska ni "fira" trettondags helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0