Roadtrip Borlänge

Mitt andra lilla hjärta som jag har hemma i mitt hus, alltså min älskade sambo Christian har nu inhandlat ytterligare skotersaker. Igår var det en tripp till Råne vi avklarade och där inhandlade han en skotermotor som suttit i en Artic M7. Nu idag har han ringt och meddelat att han tänker köpa ett chassie att sätta denna motor i och då har han hittat det i Borlänge av alla platser i landet. Så det blev en semester dag från jobbet i morgon för att sätta oss i bilen i natt och köra de 78 milen till borlänge. Lasta på skotern på pickisen och sedan sätta röva i bilen igen och påbörja de ytterligare 78 milen hemåt.
Vi planerar att vara hemma lördag mitt på dagen någon gång. Blir att ta in på hotell natten mellan fredag och lördag någonstans så man får lite "lyxliv" mitt i roadtripen. Tur att jag älskar att åka bil ;)

Allt söt är han när han ringer, det hört i rösten på en gång att nu är det nått speciellt ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Yes, det är oasen kakorna :D Jag ska leta fram receptet så ska jag skriva till dig ;) Påminn mig om det verkar gå onormalt lång tid ;p

2011-02-10 @ 17:14:59
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: em

Bara ni hinner hem till kvällen! :-D

2011-02-10 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0