Min Hemska Hy

I måndags då jag var på vårdcentralen för mig hemska förkylning så passade jag på att fråga min läkare om detta med DUAC och Skinoren. Det är ju han som har skrivit ut skinoren till mig och nu fick han se att det inte hjälpt nått snarare förvärrat. Har fått sådana stora pimples som gjort riktigt ont medan jag har använt skinoren så nu skrev han ut DUAC istället till mig och vi ska se efter 4-6 veckor om det hjälpt något. Efter denna tid får vi se vad vi ska hitta på efter om inte DUAC hjälper nått men jag hoppas och håller mina tummar på denna salva.




Får ju inte vara dum och ta två flugor i en smäll då man likaså är på vårdcentralen ;)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur tycker du att den fungerade? Fick också en salva för ett bra tag sedan men det funkade inte heller! Blev alldeles för torr och blev bara värre med finnarna! :/

2011-03-22 @ 14:42:34
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0