Jag Har Bestämt Mig - Tror Jag

Jag vill ha lugg igen. Inte en lugg lugg som bara är en lugg rakt ner hela tiden utan en lite längre lugg som man kan variera. Jag velar fram och tillbaka hela tiden då det är skönt att vara utan lugg men det är rackarns fint med. Har läst en blogg i några år som en tjej i The Big Apple skriver och hennes frippa gillar jag skarpt. Tror nu att jag bestämt mig för att efterlikna hennes bang :) Jag bara tror än så länge, ska smälta det ett tag till innan jag tar steget men nu har jag i alla fall hittat luggen jag vill ha om jag ska ha en ;)

How to do tycker ni?
Det är denna tjej, Keiko Lynn, som jag tycker har så fint hår. Kolla in hennes underbara blogg genom att klicka på bilderna som är från hennes blogg.




Går att variera hennes frisyr väldigt mycket vilket jag gillar. Jag har gärna jätte lockigt ena dagen men platt och rakt andra :) Jag tror detta är nått för mig!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror det blir hur snyggt som helst!!! =)

2011-02-23 @ 12:26:15
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det tror jag också! Du skulle passa skitbra i det där :)

2011-02-23 @ 15:11:16
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klipp lugg!! och känns det jobbigt någon dag med lugg så kan du ju alltid göra en rocka billy av den :) kram

2011-02-24 @ 10:51:31
Postat av: sandra

Klipp lugg! Och blir du less den nån dag så är det bara att göra en Rocka Billy av den! :) (Det var jag som råkade göra ett anonymt inlägg nyss) Kram på dig

2011-02-24 @ 10:53:30
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: em

Du skulle passa skit bra i de där! :)

2011-02-24 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0