Överlämnat Nycklarna

Nu har vi suttit med mäklaren och köparen av vårt hus. Nu är allting klart, alla papper underskrivna, alla lånehandlingar fixade, nycklarna är överlämnade och informerat den nya ägaren hur värmesystemet fungerar. NU är allting klart!! Vi är inte längre ägare av Storforsvägen 22.

Har gruvat mig lite för denna dag då jag trott att jag ska tycka det är jobbigt att inte äga det längre, att inte kunna åka dit och njuta av den mysiga känslan i huset men jag känner inget sånt. I morse hade jag svårt att sova då jag tänkte ta en sovmorgon och börja jobbet kl nio istället för 07.45 men jag låg vaken i sängen och det var lika bra att stiga upp och gå på jobbet och jag har inte tänkt nått på huset. Nu när allt är klart så är det så skönt att vi ska slippa hålla underhåll på två hus i vinter och betala alla omkostnader på två hus. Detta firas med lunch på stan med mammsen och taggar upp för en helkväll på Sparbanken Nord i Rosvik med sminkning av kunderna :D

Det blev tio hela dagar vi stod som ägare av två hus, trotts att vi inte hade någon köpare på det gamla när vi flyttade till det nya. Pang boom sa det så var allting klart!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0