Mellandagar

Julen är förbi och snabt gick det. Mysigt hade vi det med hela ärdet på stugan. Massa tjo och tjim och lite sömn. Ska aldrig mer försöka sova jag och älsklingen i en överslaf i våningssängen med bredden 80 cm. Det blev väldigt trång och varmt och fnissade en hel del åt pappsen snarkningar som kom från underslafen :P Once in a life time ;)

Snart är nyåret här och vi ska påbörja 2012.. helt galet vad tiden går!! Nyss var det millenieskiftet och nu redan 12 år senare. Nyåret ska firas med en massa god och fina vänner, knytkalas och njutning.

Efter nyår är det nya tag som gäller och jag ska ta mig till det magiska 60 strecket... Viger ett helt år till det men hoppas jag ska lyckas långt tidigare :P Bättre att göra rätt och ta det lugnt än att svälta ner och sedan stiga igen. Inget som är hållbart och här ska det vara hållbart!! Inhandlade en längdskidsutrustning igår så nu är det hård träning hela vintern :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0