Förfäder

I vårt vardagsrum har jag två jätte fina ramar från Ikea som jag har satt gamla fotografier i. I tisdags fick jag ett nytt foto av mamma som jag såklart också vill ha framme och en ram till måste inhandlas så de alla tre bilderna har samma likadana ramar.

Min farmor, farfar, mormor och morfar har alltid betytt mycket för mig och nu är det endast min mormor som finns kvar i livet. Hoppas att hon ska få göra det för all framtid men det är ju tyvärr stört omöjligt.. men allihopa kommer alltid att finnas nära i minnet och i hjärtat och nu så pryder de alla vårt vardagsrum :)


Vackra mormor & morfars bröllopsfoto ♥ Morfars vågiga hår fanns redan på denna tiden. Det har som vart ett signum för honom :)


Vackra farmor & farfars bröllopsfoto ♥ Farfar är så otroligt lik sig!! Farmor är liite olik sig med långt och mörkt hår, jag är van att se henne i en kortare frisyr och silvermellerat hår men annars är hon också jätte lik sig :)


Min mormors mor som gick bort redan när mormor var 3 år.
Man ser verkligen likheten mellan Hilma och mormor, jätte lika varandra :)



Jag verkligen älskar dessa gamla bilder och kommer alltid att ha dem framme. De är så vackra och de bevarar ett fint minne :)

I morgon är det den 23 december, dagen då farfar gick bort för några år sedan :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0