December Utmaning

Fick av Emmy en utmaning som jag tänkte försöka mig på. Vad gjorde jag under December månad i fjol, alltså 2010?!

December 2010

Jag och min kärlek inledde månaden med en weekend på hotell i Skellefteå för att njuta och inhandla alla julklappar. Alla klappar kara på en dag i början av månaden. Finns inget bättre, slipper stressa hela månaden och slå sig fram med alla sista minuten shoppare.

Förra året valde snön att komma väldigt tidigt jämfört med i år så redan i början av December fanns det tillräckligt med snö för att köra skoter. En Yamaha  inhandlades och vi spenderade många dagar/helger i stugan uppe i Långträsk med familjen. Vi roade oss med skoterkörning, pimpelfiske, promenader och allmän njutning. Julen firade vi i stugan med pappas sida av släkten. Vi är var annat år firare..ett år med mammas sida och det andra med pappas sida. Tyvärr så åkte jag på den hemska vinterkräksjukan natten till juldagen så resten av min julhelg spenderades i soffläge med kräkhinken i famnen.

Nån stans under månadens gång hant jag med en reunion med finaste tjejerna från gymnasietiden. Det är sällan som vi lyckas pricka in att alla har möjlighet att ses men när A kommer hem från sthlm brukar vi passa på :) Alltid lika roligt och vi skrattar oss genom kvällarna. Börjar vara dags att ses snart igen E-trip tjejor!!

Strax före jul unnande jag mig själv en julklapp i form av en HTC desire HD. En ny telefon alltså. Har alltså haft den ett år nu.. Börjar vara dags för en ny snart :P

Åå vad det är svårt att komma på vad man gjorde för ett år sedan...

Jag gick ju såklart till jobbet varje dag och tränade ganska mycket. Kankse det störtsa av allt som hände under december månad var att jag nådde mitt mål i min viktresa. Till nyår hade jag en dröm och ett mål om att lyckas gå ner 25 kilo och det klarade jag. Äntligen så kändes det som att jag var jag och att den jag såg i spegeln såg ut som jag kände mig. Inte som en okänd människa med runda, pluffsiga kinder och en övervikt som var hemsk.

Det var vad jag kan komma på om min December månad förra året. En helt vanlig månad men ändå några guldkorn som blir ihågkomna :)



Nu vill jag fortsätta med denna utmaning och utmanar därför dessa fem personer:
Kicki
Cissi
Lotta
Linnea Lu
Linda Ö

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul utmaning! :):)

2011-12-13 @ 17:09:03
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0