Världens Bästa Svägerska & Svåger



Jag har sån tur som har en lat svägerska och svåger ;) Hahahaha
De har en massa svartvinbärs buskar på gården och de plockar inte ett enda bär från dem. Det är bra för då finns det massor till mig ;)
Igår var jag och plockade i 40 hela minuter och fick mig ganska precis 10 liter. Orkade helt enkelt inte mer för bär finns det gott om kvar på buskarna!

Tog en stund att sitta och rensa alltihopa sen på kvällen men jag hjorde det klart och nu har jag paketerat i mindre påsar och satt i frysen. Perfekt att ta fram och göra smooties av eller en sylt burk och lite kräm. Frös in allt för tillfället då jag är så förkyld så jag ids inte stå vid spisen och laga massa mat utan idag är jag hemma från jobbet för att sova och driva ut förkylningen med massa vitaminer och antioxidanter.

Gick och la mig vis 23 tiden igår och steg upp idag när hjärtat kom hem på lunchen halv tolv. Nu har jag bara förflyttat mig till soffan och hunnit se en film och ska precis påbörja den andra. Svinalängorna var en fruktansvärd film som jag suttit och grinat till. Nu ska jag se Letters to Juliet.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha japp, för oss är buskarna bara insynsskydd :P

Krya på dig sjukling! Kraaam

2011-08-11 @ 16:56:19
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0