Boom Boom Pow



Mina gamla resehögtalare till Ipoden har kajkat ihop och slutat ge ljud i en av högtalarna så idag slog jag på stort och inhandlade en ny resehögtalare. Ska självklart med på resan till Turkland!! :D
Underbara, snälla brollo fixade min Ipod igår. Hela fyra timmar fick han kämpa och den är fortfarande inte organiserad utan bara fylld med musik huller om buller. Jajja nu har jag lite uppdaterad musik i alla fall. Jag kommer verkligen inte överens med i-Tunes så därför var Jimmy snäll och kämpade med det istället.

Blev en Philips Super soud SBA3000 för 500 kr precis på Teknikmagasinet. Hoppas det är någorlunda ljud i dem så att det inte är nå skräp som bara ska skrapa :P Alldeles lagom size för att rymmas i väskan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0