23 Liter

Igår kväll och en stund i morse så plockade jag och mammsen lingon och har fått ihop 23 liter tillsammans. Riktigt roligt och att vi dessutom inte har lämnat gården gör ju att det blev ännu roligare. Tänk att vi hade så bra med bär på stugan :D

Har vart en underbart mysig liten stug tripp. När mörkret föll på igår kväll så rensade vi bären och sedan dukade vi fram godsaker. Till kvällsfika blev det salami, färska fikon, brieost mm. Det bästa var efterrätten som bestod av ett hett bad med en skål glass och hjortron. Vardags LYX är vad vi unnade oss :)

I morse blev det en skogspromenad innan frukost och sedan mera bärplockning. Nu sitter jag åter på jobbet och det känns som måndag :P



Enligt mamma som jag delade dubbelsäng med i natt så andas jag precis som pappa. Inte förvånad säger då jag, vad är inte likt pappa på mig?! Jag verkar ha ärvt allt av min pappa :P
Dock inte snarkningarna tillade hon tack och lov ;)

Tack älskade mammsen för en mysig tripp ♥

Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Tack själv älskade barn. Jag plockade 5 liter till sen du for. Puss

2011-09-01 @ 07:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0