Skräck Blandad Förtjusning

Nu har vi gjort det jag gruvat mig för ska hända. Jag visste att dagen skulle komma men jag ville det och samtidigt inte. Har en lustig klump/känsla i magen som är blandad av glädje och vemod.
Nu äger vi inte längre vår fantastiskt fina Camaro. Jag älskar den bilen och hur snygg den är men vi kan inte ha hur många saker som helst så det var dags att sälja Camaron efter 6 år. Nu kan vi lägga ner lite mer tid på att få igång Mustangen istället. Vi står ju inte utan sommar bil men Camaron har suttit fast hårt i hjärtat och nu får jag inte köra den nå mer. Men sen har jag ju den där känslan också att det är skönt att den blev såld så det är mixed feelings just nu fast mest av allt är det gooode skönt:)





Nu ska vi fira ikväll med lite grillat och en god dricka i handen ;) Trevlig valborg allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Stina Bjuhr

Hej Elin.

Vet inte om du kommer ihåg vem jag är, Stina från Arvidsjaur iaf. Hängde mkt i pite för länge länge sen :) Hursomhaver, så måste jag bara få berätta en kul grej. Min lillebror var och köpte sig en bil i lördags, en Camaro! Och jag kikade på den idag, döm om min förvåning när jag kände igen bilen men kunde inte riktigt placera var ifrån :P Nu har jag kunnat placera den, det är juh precis denna! Fränt, tyckte jag! :)



:) Ha de fint!

2011-05-03 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0