Påsklov

Nu har jag börjat min nedräkning. 16.15 idag går jag hem och då har jag påsklov i hela 5.5 dagar :D Börjar inte om att jobba förens på tisdag den 26 april 12.30. Wihooo vad skönt det ska bli!!
Kankse jag längtar extra mycket till ikväll också för att det är min födelsedag. Vill ju öppna älsklingens paket...är sååå nyfiken på vad han har hittat på att ge mig ;)

Som den "bull mamma" jag är så kommer fika bordet vara uppdukat ikväll så mina goa och underbara vänner kan få sig lite sockerchock ;) Känner du dig berörd som en av mina fina vänner så är du hjärligt välkommen ikweel ätt arderton tidn nan gang :D

Upp Upp And Away till stugan antingen ikväll eller i morgon, beror på hur mycket jobb mitt hjärta har om han ska jobba nått i morn. I helgen ska jag njuta av lugnet, gå på härliga promenader och äta godis :) Njuta av livet och säkert ligga på golvet och pressa situps och armhävningar efter godispåsen är slut ;)

Har ni något speciellt för er under påsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0