New Toy

Har ju glömt att visa er vårt senaste inköp av roligt leksak. I söndags var vi och inhandlade lite utrustning och i måndags var älsklingen ner till Umeå och inhandlade en Suzuki rmz 450. Vi är alltså med Cross :D
Wihoo vad skoj!! Inhandlade en hel väst med skydd för bröst, rygg, axlar, armbågar, knän, höfter och njurbälte samt en dress med byxor och tröja. Sen har jag skickat en beställtning till 24MX på ett par cross skor. Hoppas hoppas hoppas skorna hinner komma idag så jag kan köra i helgen!!
Älsklingen hittade beggade skor i söndags så han har redan vart och kört lite. Jag vill inte köra innan jag har full utrustning så man far sig illa... men nu vill jag köra i helgen så skorna måste hinna komma idag!! :)
Kankse att vi köper oss var sin cross inom sin tid men nu ska vi turas om och se om vi kommer köra mycket. Tror att det kan bli en hel del mil faktiskt. Stugan har perfekt omgivning för att ta sig några mil på skogsbilvägarna :D
Nu kan vi ta oss ut i naturen runt stugan även på sommaren och ta sig till lite olika utkiksplattser och fina sol/grill ställen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0