Lugna Gatan

Helgen har verkligen vart lugn. Inget har vart planerat utan vi har tagit tiden och dagen som den kommit. Den har vart såååå skön!! Det är inte ofta dessa helger kommer och därför uppskattas dem massor när de gör det :)

Fredag kväll kraschade vi i filmsoffan hos bästa Mike och där somnade jag efter lite naturgodis och klockan 21.00. E&M anlände senare men jag var tyvär otrevlig och sov vidare, var helt död. Blev väckt vid tolv snåret av att det var hemfärd. Efter dryga 12 timmars sömn så vart det träning på lördagen och inte mycket mer bara lite städning hemma och myspys med Mollsan :) Kvällen erbjöd grillning med fina vänner och sänggående redan vid 23 tiden. Har vart lite av en pensionäshelg för oss och som jag gillar de ;)

Har faktiskt lyckats få med mi mtt hjärta på en löprunda i söndags också. Det blev en lite kortare än vad jag tänkt mig eftersom älsklingen inte har sprungit nått men jag plågade han med två backintervaler i en lååång och seg backe. Han var helt död efteråt och jag tror hans ben är lite stumma idag ;) Nu ska han börja springa med mig minst en gång i veckan i alla fall. Hoppas på fler gånger men jag nöjer mig med detta än så länge ;)

Nu är det måndag och ny vecka igen. Vecka 15 påbörjad och det innebär slutet på min toppformar period. Har vart med i 10 veckor och på onsdag är det dags för invägning och tester igen för att se vad dessa 10 veckor har gett för resultat. Är lite nervös faktiskt för testerna men det ska nog gå bra... vill ju så klart göra en stor förbättring! Har två hårda pass kvar innan onsdag. Ikväll blir det styrka och i morgon blir det kondition :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0