Kosttillskott



För tillfället är det dessa kosttillskott som jag äter varje dag. Den stora hinken med Whey 100 börjar sina så snart ska en ny beställning skickas. Får se om det blir samma pullver eller något annat vassle protein. Är nöjd med detta och smaken är god så det lutar att det blir en till hink av samma.
Tidigare käkade jag zink och cal-mag tabletter varje dag men nu har jag infört Mivitotal flex istället då får jag i mig både calsium, magnesium, zink och en rad andra vitaminer. Allt i ett gillar jag så man slipper pillra i flera olika burkar och svälja en massa tabletter. Utöver detta så åker det ner två stora kaplsar omega-3 varje dag också.

Kommentarer
Postat av: Elin

Joo det är jävligt länge, men nu börjar man då kunna räkna ner till vi är hemma igen =) Ska bli skönt att så småningom få komma hem till Piteå på heltid, får bara se när det sker ;P



Det är bara Madde som har sett valen :/ bläbajs, jag jobbade du självklart när dom var ut på tur, men jag hoppas innerligt att jag ska hinna med att se en innan jag slutar för gott här..



Nä, nu blir det jobbet på mig.. Hoppas allt är toppenbra med dig! Kramar!

2011-04-17 @ 13:30:33
URL: http://elinmarklund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0