Idag Föddes Jag För 24 År Sen



Idag blir jag hela 24 år :D
Wihoo jag blir alltid som ett barn när det gäller födelsedagar. Älskar kalasandet, umgås med familj, nära kära och goa vänner. Jag älskar att baka och ställa i ordning. Helst av allt vill jag har sång och tårta på säng morgonen till ära men det har jag fått vänja av mig vid några år nu. Sedan jag flyttade hemmifrån har mamma och pappa ordnat morgon uppvaktning de två första åren men nu är det färdigt, dax att växa upp kankse?! Nää det lär jag alldrig göra :P

Bästa födelsedagen måste nog ha vart när jag fyllde 20 år. Vi bodde i huset och jag var inställd på att stiga upp och göra mig egen frukost, äta den ensammen (eftersom jag började skolan sjukt tidigt) men blev totalt överraskad av att mamma och pappa (som har nyckel hem till oss) hade kommit före 06.00 och tagit med sig tårta. De smyger upp för trappen till sovrummet och sjunger. Underbart sätt att vakna och få frukost på säng innan dagen startade :D

Firandet har jag ju som redan haft i helgen eftersom mor och far är i fjällen nu men nog ska jag allt se till att nån kommer och fikar lite ikväll. Om inte annat så har jag haft med mig fika på jobbet och ska göda mina sockerberoende kollegor strax på förmiddagsfikat ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

GRAAAAAAAAAAAAAATTIS fina du :)

2011-04-20 @ 11:22:22
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Natteli

Grattis! :) Hoppas du får en underbar dag! :)

2011-04-20 @ 12:07:24
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0