Blåsor I Händerna

Idag har jag blåsor i mina händer... Tre stycken äckliga och vätskefyllda blåsor som inte är speciellt sköna. Fick dem igår kväll när jag efter promenaden tog tag i skyffeln och började skotta av altanen. Var en hel del snö då det rasat från taket och tungt var det. Fick mig ett träningspass i kvällssolen. På köpet fick jag då dessa blåsor i händerna. Fattar inte riktigt att jag hant få det men det är bara att punktera dem och hoppas att det läker snart. Är precis på valken vid varje finger så när jag ska lyfta en vikt på gymmet lär det göra ont :P

Nu är det bara en liten hög kvar med snö på altanen men det var en ishög som det inte gick att hacka i eller skyffla bort då den får allt ligga kvar och smälta ner. Nu vill jag ha sol igen så jag får njuta av värmen i mitt vindstilla hörn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0