Umeå 24 Timmar

Knappa 24 timmar hant vi vara i Umeå denna helg men vi hant det vi skulle och har hunnit umgås med lite kompisar. Gick ju som  galet med släpet för oss på väg ner men så fick vi låna ett släp i Umeå så då har vi en anledning till att åka ner om några helger. Umeå open ska köras om några helger så då blir det att åka ner redan på fredagkväll och stanna där hela helgen. Ska bli skoj :D

I morse steg vi upp i tid för att hinna åka runt och fixa med släp innan vi kunde börja hämta upp terarierna. Hedman var snäll och lånade ut sitt släp som vi tillfälligt la en plywood skiva på för att kunna lägga ner det stora terrariet. Släpet blev fullpackat och inlindat i filtar och pressening. Det "lilla" (det mindre) fick vi plats med på flaket på bilen och så blev det en hel del grejer i baksätet på bilen. Nu sitter jag på jobbet och slipper packa upp allting från släpet och bilen :P Jag hoppade av utan att fara hem något och jobbar nu till 20.15. Lite skönt faktiskt men ändå så vill jag hem och börja ställa iordning allting. Det kommer bli så fint!!

Mina ögon är goode så tunga just nu så jag tror det blir en och en annan kopp kaffe för att klara kvällen. Nacken mår inte så bra efter mitt försök att sova i bilen på väg hem. Vaknade av att jag trodde älsklingen hade somnat men det regnade så kopiöst och när bilen skar genom en vattenpöl så dånade det massor i bilen och jag vaknade med panik. Det var den sömnen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0