Proactiv Solution - 1 Vecka

Nu har jag använt Proactiv i en veckas tid och jag måste säga att jag redan märker skillnad. Min hy har blivit mycket slätare och pormaskarna börjar minska. Om jag ser såhär pass mycket skillnad efter bara sju dagar så vågar jag inte ens drömma om hur bra det måste vara efter en månad.

Om ni någon gång funderat på att testa så gör det!! Helt klart värt det och faktiskt så är detta billigare än många andra märken som jag testat utan framgång. Jag är salig det känns så bra!! Att produkterna luktar gott är ett stort plus också!! Natt krämen luktar helt fantastiskt gott, nästan som hubbabubba tuggumin :D

Kommer fortsätta göra utvärderingar och delge er vad som skett med min hy vecka för vecka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är 21 år :) Hur gammal är du? Vars bor du nu då..? :)

2010-09-11 @ 11:04:17
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0