McFlurry Magnum Brownie


Åå så galet gott!!

Älsklingen älskar McDonalds så idag innan bilen lämnade Umeå stannade vi till på Ersboda för en lunch på Donken. Min svaghet är glass men jag försöker hålla mig ifrån det men idag föll jag. Donken hade en ny variant av deras McFlurry som vi köpte. Den var så saligt god! Massor med chokladsås, choklad flarn och små krispiga brownie bitar. Choklad och glass dyrkare, ni måste prova denna glass :)

Jag kommer att måsta ha en McFlurry Magnum Brownie varje gång vi är på Donken framöver. Tur att det inte finns i Pite längre och det är sällan vi äter där :P Annars kan jag ju jag glömma mitt viktmål till årsskiftet :P

 


Kommentarer
Postat av: em

MUMMA! Måste testa!

2010-09-12 @ 21:09:55
Postat av: jonna

Åhh herre, det där såg ju inte bara LITE gott ut! :) Nu måste man ju dit någongng snart.. ojoj!

2010-09-12 @ 21:37:49
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com
Postat av: Emmy

Åh vad gott det såg ut, det har jag missat. Måste absolut provas.

Ja vi hann ju typiskt nog inte ses så mycket. Men kul att ni kommer upp då igen, då hoppas jag på att jag är ledig lite mer :-)

Blev det bra med terariumen?(eller hur det nu stavas)



Kram

2010-09-13 @ 09:42:38
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa ja tycker absolut du ska beställa från Sugarpill, pigmenten i skuggan är gaaalna!.



Arbetsplatsen är supermysig, är så nöjd :).

2010-09-13 @ 13:15:34
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0