Lilla Lördag

Onsdag idag. Halva veckan har gått och fort går det. Snart helg igen! Idag är jag på jobbet dagtid så ikväll blir det träning. Ska pressa benen så jag inte orkar gå på dem längre :P Är taggad till max så ikväll ska jag verkligen ta i för kung och fosterland!! Glöm aldrig att träna benen. Det är där kroppens största muskler finns och om man tränar upp dem så förbränner de mer kallorier då de behöver mer "mat" när de blir större :D Ett par vältränade spiror är verkligen så sexigt och snyggt också så här ska det pumpas ben :)

Mitt benpass just nu:

3*12 framsida lårpress (maskin)
3*12 Baksida ben drag (maskin liggande på mage)
3*12 Benpress (maskin rumpa, framsida och baksida)
3*12 Benböj med skivstång
3*12 Vadpress (maskin)
3*10 (varje ben) Utfall (inbland med skivstång eller hantlar)

Efter detta pass skakar pinnarna och träningsverken brukar göra sig påmind dagen efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0