Kungsboa

Gårdagskvällen spenderades hemma i soffan och sedan på Djurshoppen i stan. Där umgicks vi med massa goa människor och alla djuren. Blev många rysningar efter ryggraden då man lite här och var stötte på syrsor i öppna lådor, mjölbaggar och maskar och det äckligaste av allt var alla dessa gigantiska spindlar. Fy fan vad äckliga djur det är!!
Men det fanns ju en hel del mysiga och söta djur också som jag höll mig till. Några olika små ödlesorter hade kommit hem men sen hade de fått hem massor med nya ormar. Såklart blev vi alla lite förtjusta i en del av dem så rätt vad det är har vi en kungsboa boende med oss i huset ;) Kicki blev kär och döpte en hona till Marilyn pga hennes skönhetsfläck på huvudet. Den plus en till yngre hona blev extra ompysslade och våra favvisa:)

I morn har vi bokat in två fotosessioner. En med Monika och en med Sandra. Om jag känner dessa damer rätt så lär det finnas lite djur som rekvisita också. Ormar går ju bra men kommer spindeln fram då byter jag rum :P Ska bli så roligt med nya bilder!! :D

(nått har hänt så jag skriver kursivt och det går inte att få bort)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Visade sandra er blizzardhanen?? GIVE IT TO ME! jag älskar han.. vill haaaa!!! och ciliatusarna var ju grymma... men de är ju från Maya och hon har bara toppdjur ;)

Häng med oss på sthlm mässan 24-25 sept tycker jag!! ja, sandra, oskar och monika! :D



Haha var det du som skulle fixa fotningen, träffade henne idag och hon var eld och lågor över fotograferingen, ha ha ha :D

2010-09-05 @ 21:29:10
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0