Inställd Klocka

Det är som att Baghera har en inställd klocka. De senaste tre nätterna har han väckt mig 04.10 med hans skrik. Bara att stiga upp, ruska om katt fan och kasta ut honom. Har sett att det har vart frost på bilen de senaste två nätterna också *usch* när jag tittat ut så pass tidigt. Men det positiva med Baggis beteende är att jag har vart pinknödig så när jag har kastat ut honom har jag passat på att gå på toa :P

Blir att kasta ut katten innan vi går och lägger oss i natt så han får vara ute. Vill han så har han sitt hus utomhus att sova i men har brukar nog jaga hela natten. Ibland kommer ham hem med munnen full i dun :P
Vattenflaskan har vi som sagt försökt oss på men då min käre sambo missbrukade den så blev han vettskrämd och ville inte gå förbi hallen. Nu försöker jag alltså köra på tillsägnings uppfostran på katt rackarn.


Spa-afton ikväll med min kära kusin och mamma. Ska överraska dem med lite färg tror jag... Kankse hinner vi bättra på deras ögonfransar och ögonbryn så de är snygga :)
Som jag kommer sova gott i natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0