Hårdträning

Träning på förmiddagen idag. Det blev ett tufft pass och tog i för kung och fosterland ;) Kommer nog ha lite träningsverk i mina axlar i morn tror jag. Det var dags för överkropps passet idag och det är alltid jobbigare än benpasset. Konstigt nog var det mycket folk i gymmet idag också. Det brukar nästan aldrig vara mer än två-tre personer så pass tidigt på morgonen men idag var det pensionärsträning tror jag :P
Tok skönt nu efteråt i alla fall och jag är super nöjd med dagen pass!!

Har hunnit stocka onda nalta hemma också men inte hant jag ta fram dammsugarn. Det får bli en annan dag. Jag fick istället besök av mamms, papps och mormor på en kaffe kopp och så hämtade mamms lite mattor som ska upp till stugan. Mamms och mormor var påväg upp dit nu idag så mormor skulle få njuta lite i det underbara vädret och av fridfullheten. Papps har meddelat att de kommer att flytta till stugan så småningom också...det dröjer nog några år men inom sin tid kommer de att bosätta sig där :) Då får jag ta över huset ;)

I morn blir det att åka upp med massa sängar till stugan så till helegn kankse det blir att sova över en natt.

Kvällsjobb idag med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0