Fotoshoot Onsdag

i morgon Onsdag ska jag och min kära kusin Lisa Seger göra en fotografering. Båda behöver lite bilder så därför slår vi våra kloka huvuden ihop och sammarbetar. Lisa står då för sin specialité som är håret och jag för sminket. Det kommer att bli klippning, färgning, makning och fotat. Det ska bli så roligt och spännande!

Tre awsome tjejer är det som ska få bli lite ompysslade och fina, ni vet vilka ni är :D Ser fram emot morgondagen och hoppas ni gör det med :D Jag hojtar till er lite senare ikväll om tid och plats så ni vet vart ni ska ;)

ste komma ihåg att tvätta ALLA penslar ikväll så de är torra till i morgon


Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå jag längtar sååå mkt!! Kommer bli super kul!!! Tack för att jag fick chansen o vara med!! Vi ses imorgon :))

2010-09-21 @ 20:12:24
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: jonna

Väntar med spänning på före och efterbilder!! :)

2010-09-21 @ 21:21:16
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0