Brollos Födelsedag

Idag är en vanlig dag, för det är inte Jimmys födelsedag :P

Jag är inte knäpp...

Idag ska vi fira min älskade bror som i lördags fyllde år. Så det är inte hans födelsesdag idag men den var i lördags och då uppmärksammades den inte något alls. Idag är dagen han ska uppmärksammas då han håller sig hemma och inte i sin dumper uppe i Happaranda :)

Det blir smörgåstårta och gott fika i Roknäs och vi ska ila dit då jag slutar jobbet. Måste bara springa på stan och handla en present till honom. Har inte hunnit och vet inte vad jag ska köpa så det blir en liten pers efter jobbet nu..Några snabba förslag på vad man ger en 27 åring som önskar sig vad som helst?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0