Veckans Planer

Min vecka är redan uppstaplad vad som ska göras och det finns inte speciellt många stunder för avkoppling eller spontana påhitt.

Tänkte delge er min vecka (och påminna mig själv vad som ska göras)
Måndag = Jobb till 20.15, Träning gym, tillreda kyckling för morgondagens middag.
Tisdag = Jobb till 17.30, Snabb middag, kratta gården, Träning kondition, Förbereda för foto ons.
Onsdag = Jobb till 16.15, Kasta i mig mat, smink och foto med två modeller hela kvällen.
Torsdag = Jobb till 17.00, Middag i Roknäs, klippa pappa, Träning gym.
Fredag = Jobb till 16.15, Middag, Boden för frisyr övning för Jessica.

En vecka går så sjukt fort och jag lovar att jag kommer missa att hinna saker på detta schema. Det brukar bli nån träning som blir lidande och det där med att kratta gården är ju verkligen inte skoj :P
Sen så är det ju ständiga saker som man gör utan att tänka på det, såsom tvätta kläder, snabbt dammsuga osv.

Vad har ni andra för er i veckan? :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänk på att kratta är träning ;-) Kraaaaaaaam!

2010-10-11 @ 21:06:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0