Utvilad

Har blivit nästan 11 timmars sömn i natt. Var inte planerat med det var sååå skönt!!! Nu sitter jag och älsklingen i soffan och delar på min dator. Frukosten ligger till sig i magen och vi ska strax dra iväg till gymmet för ett master pass idag. Blir minst 30 minuter crosstrainer och sen både ben och överkropp. Ska pumpa mig till sängliggande :P Haha nej men det har blivit dåligt med träning i veckan så idag tar vi ett hååårt pass!!

Har en massa som måste göras på tomten i helgen också så vi tar kankse tag i det efter träningen. Sommar möblerna måste sopas av all snö och ställas in i förrådet, blommorna (som var döda i några månader) ska tömmas ur krukorna och gran och tall riset jag plockat på stugan ska sättas fram istället.. ja ni vet, vintring av tomten. Krattningen går det desto sämre med då det ligger ett lager snö över hela gräsmattan :P Jag slapp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0