Umeå - Sthlm - Umeå - Piteå

Som åvan ser vår helg ut. Vi drar alltså så fort som möjligt (slutar nu) ner mot Umeå och spenderar kvällen och halva natten där. Sedan stiger vi upp tidigt och drar iväg ner till Uppsala för att lasta på båten på vagnet och dra den hemåt. Vi lär nog vara tillbaka i Umeå vid 21-22 tiden på lördags kvällen och stannar till för natten. Jag har tänkt hinna springa lite på stan på söndag i Umeå (hoppas några butiker har öppet där en söndag) och sen är denna helg förbrukad.

Min kropp säger stopp just nu men jag lyssnar inte!! Har ont i huvudet trotts tre alvedon och svettil till och från but who cares. Jag har fan inte tid!! :P

Ska försöka uppdatera här under helgen men det kan bli trytande med inlägg ;)

Trevlig helg allihopen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0