Svärmor Bjuder Upp Till Fest

I morgon ska jag spendera ganska mycket tid med min söta svärmor. Hon har börjat sälja aloevera prudukter och ska ha en visning för lite fruntimmer och så blir det middag och lite alkoholintag skulle jag tro. Kommer säkert att bli en tok trevlig kväll med stor variation av åldrar på kvinnorna :)
Har blivit förvarnad att sväris vill bli sminkad så det är bara packa med sig lite godsaker och göra henne fin. Kvällen till ära tror jag att jag ska ta på mig min nya klänning från Gina som jag inhandlade i Umeå för några heleger sedan. Beror lite på hur kroppen känns om jag trivs i den i morn men jag hoppas på det! Eftersom min mage har vart gooode mycket fetare förr så känner jag mig inte alltid bekväm i tajta fodral men nu har jag börjat kunna ha sådana utan att se gigantisk ut :P Jag gillar den skarpt men min älskade sambo hatar den, bara på grund av mönstret :P



Vad tycker ni om denna?

Klär upp den med snygga klackar och smycken till en awesome sminkning och hår :D

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Det blir säkert skitsnyggt! Kör på det :)

Kraaam

2010-10-15 @ 17:39:38
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0