Stressens Afton

Gårdaen blev en kväll med stress som jag förutspådde. Middagen skulle tillagas och var inte klar förens 19.10 så jag skyfflade in maten i munnen så jag kunde åka och vara på infomötet 19.30 och hämta sväris före. Medans jag lagade mat så bakade jag samtidigt så älsklingen fick i uppdrag att komma ihåg att ta ut mina CookieBrownies från ugnen et visst klockslag. När jag åkte hemifrån lämnade jag köket i en katastrof...ni kan ju tänka er att laga mat och baka samtidigt utan att plocka undan nått efter sig och när jag kom hem möttes jag av ett kliniskt kök. Min älskade sötnöt till sambo hade plockat undan och diskat allting. Han är bäst!! :D

Var hemm från mötet ganska precis klockan nio och då var jag så speedad så jag tvingade med min ybertrötte karl till gymmet. För mig gick det bra men desto sämre för honom :P Kvällpasset resulterade i -260 kcal på 20 min crosstrainer och pumpning av biceps och mage. Helt klart nöjd med det passet för att vara på gymmet till 22.30 :)

Hopp i duschen och i sängen med det varade inte länge då älsklingen började störtblöda näsblod så de var bara att stiga upp och bädda om delar av sängen då det var blod överallt typ. Sen så var han ju tvungen att ta sig till toan för att få tag på papper så jag gick och torkade ett spår av blodfläckar bakom honom. Det är så typiskt, han blöder alltid massor på hösten och vintern. Som att hans slemhinnor torkar ut av den lite torrare luften eller nått :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0