Snabb Handel

Idag har vi fullt upp. Jag ska springa från jobbet 30 minuter tidigare för att jag och älsklingen ska bege oss upp mot Luleå och Boden därefter. Ska lämna in älsklingens dator och mobil på reparation eller nått. de är helt fucked up båda två!! Tyvär så är telefonen nog mest fucked up i som den är utan att den är trasig men hoppas de kan göra nått åt den. Det är alltså vår vän Mattias som ska få besök på sin arbetsplats och lite arbete :)
Efter stoppet i Lule bär det av upp mot Boden för middag hos våra vänner i Bredåker och så ska Jessica öva en till gång inför sitt gesäll prov som frissa.

Just ja vi ska ju dra upp en 30 km/h båtvagn till Lule också och lämna den till en kund på älsklingens firma. Blir alltså en segdragen biltur till Lule men tack och lov bara dit. Köparen bor i Kalix och möter oss i Lule som tur är, hade inte velat åka i 30 km/h hela vägen till Kalix!

Nån stans där under kvällens timmar skulle jag vilja stanna till i Norrfjärden och hämta den underbart fina fästmansoffan jag snabbt handlade på blocket idag (är det såhär älskligen känner sig efter sina snabba, lyckade köp så förstår jag varför det blir så många) :D
Den ser verkligen bedårande fin ut, men jag har ju bara sett den på bild, så jag hoppas den är lika fin i verkligheten :) Vart jag ska ha den har jag inte riktigt kolla på men antingen passar den uppe i hallen eller på stugan tills vidare. Det är en klarröd gammal soffa i tyg som har medaljonger. Alttså så mycket jag som det kan bli :D:D



Någon som har lite tid att bevara mig för kvällen? ;)


Kommentarer
Postat av: L♥tta

Vilken härlig soffa! :)



Sv;

Ja det är verkligen roligt att ställa i ordning. Sista "piffet". Men jag har inte bara piff kvar. Det är sortera papper, vika tyger, rensa och slänga, och hitta plats för sånt som inte ska vara synligt. Men jag varvar det roliga med det tråkiga. Och bilder ska jag bjuda på när det är klart.

Det var verkligen dags att börja fixa till det igen, då det är så mycket nytt, och om jag ska kunna ta emot smink kunder så måste det ju se anständigt ut och inte en massa kartonger på varandra över halva golvet, för att det inte får plats i hyllorna. :/



Projekt + båtvarv... jadu. det låter spännande. :)

2010-10-14 @ 14:17:46
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0