Småbarns Förällder

Jag tror jag vet hur det är att vara småbarns förällder nu. Detta med att nattsudda, vara upp och fixa nått mitt i natten, tassa på tå för att inte väcka någon annan....Ni vet säkert vad jag menar :P

I natt har jag vart den som har vart uppe och tassat. Tassat för att inte väcka älsklingen men upp för att få tyst på två, inte en (Baghera) utan rent av TVÅ katter som skrikit. De ville helt olika saker men jag gav dem vad de ville så jag skulle få tassa upp till sovrummet och den varma sängen med duntäcke igen.
Tiger han skulle promt ut. Han måste ha vart väldigt toa nödig för han är världens lataste katt så han skriker aldrig om han verkligen inte vill nått till 110 %. Han tryckte upp dörren med nosen och for ut i den kyliga luften i natten. Den andra katten ville däremot inte ut utan han var hugrig och bara allmänt pigg, bara så som Baghera kan vara. Jajja lite mat och kel så tassade jag vidare och katten följde med i hasorna glatt. Tror han somnade om före mig den lilla skiten :P

Tur de är söta nästan jämt ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa, inte lätt! =) Men tack och lov så sover Neo som en stock på kvällen så vi kan leva om lite ialla fall..Sen på morgonen är han uppe mycket före jag vill så.. :P

2010-10-19 @ 09:40:37
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tristanmarlin

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-03-09 @ 14:19:17
URL: http://tristanmarlin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0