I Väntans Tider

Jahapp inte fick vi veta nått riktigt ännu. Vi måste hålla oss till kvällen för att få ett besked som är spännande. Jag som ville ha det på en gång!! Jag är mer nyfiken än en tre åring vid julafton och har svårt för att vänta. Jag vill veta nu med en gång så detta är lite jobbigt faktiskt :P Dagen går jätte sakta framåt men det är många timmars väntan :P

Magen skriker verkligen efter mat nu också så jag ser fram emot lunchen om 10 minuter. Välbehövlig!! Ska in på Cubus för att få 30 % på min jacka och kanske fynda något mer idag då de har så bra rabatt :D

Vad gör alla ni idag?


Kommentarer
Postat av: em

Jag köpte faktist profs torrshampoo så jag ska prova de sen och se om de är så bra då :)



Då får jag väl frtsätta va mörk i håret :P

2010-10-27 @ 12:33:05
URL: http://linaemmelimyhr.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ååååh jag vet precis hur du känner! :P

Sååååååå spännande!!



Jag fyndade mjukisar och ett linne idag på cubus, jag som inte skulle shoppa nåt. Hi hi :)



Kraam

2010-10-27 @ 15:06:50
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh så roligt! Vars är ni och kikar då?

Vi vill bo här ute och vill helst ha lite mark så jag kan ha Frej på gården..Och lite avskilt, vill inte bo bland en massa grannar mitt i smeten som vi gör nu, lantligt vet du ;)



Ska på två visningar på fredag.. :)



Och extra skönt att slippa 15 små skällande odjur som lever om dag och natt :P

2010-10-27 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0