Halloween Makeup

Det brukar alltid bli fest på halloween och med utstyrsel också så jag måste börja se över mitt smink inför halloween. Har inget vax eller blod hemma så det måste ihandlas. Latex har jag massor av men bara använda den var ju tråkigt. Kan beställa från Eksons.se men tänkte först kolla men Rima butiken i stan om de kan ha dessa saker hemma. Det viktigaste är vax, blod kan jag alltid leka fram på annat sätt :)

Sen finns det massor med nål och tråd hemma, toapapper och annat skoj som man kan leka med. Älskade våra lektioner i denna variant på skolan. Det finns inget rätt eller fel och man kan leka helt fritt :) Kladda, kleta och skratta!! :D


Kommentarer
Postat av: emmelie

gud vad roligt det lät!

2010-10-13 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0