Fotoshoot Klar

Nu har jag landat i soffan efter dagens bravader. Fotograferingen med Emelie är klar och blev riktigt bra. Lite Dita Von Teese feeling över det hela och Em är verkligen så snygg!! :D Nu vill jag bara ha bilderna men Kicki, min älskade svägerska och fotograf, ska få leka med dem lite innan ;)

Ni får hålla er lite innan ni får smakprov ;)

Uteslöt träningen idag och kraschar i soffan med min babe istället. Blir dubbel träning i morn istället. Kör kondition med löpning på förmiddagen innan jobbet och gymet efter kvällsjobbet. Har tryckt två hembakade och nybakade bullar idag så det måste förbrännas!! Tack Brollo och Jeanette för de smarriga godsakerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0