Förvirringens Dag

Jag har vart förvirrad hela morgonen och tror det kommer fortsätta hela dagen. Hade ställt klockan på 06.20 för jag tänkte fara ut och springa innan jobbet men det var juh inte så. Vaknade 07.15 då älsklingen kom och pussade mig hejdå så därimellan vet jag inte vad jag gjort..stängt av två väckare och somnat om :P
Då var det för sent för att dra ut på löprundan så jag sov en stund till istället. Väl uppstigen och klar för jobbet så började jag tvätta lite och skriva handlarlapp och mitt i allt fick jag panik... shit jag börjar ju 08.30 och inte 09.00 tänkte jag så jag släppte allt och rusade till bilen men halvvägs i stan hade jag rabbalt alla arbetstider och insett att det är 09.00 jag börjar!! Gah :P

Har ett fullproppat schema idag och kommer glömma hälften. Ska på Nodo och äta lunch med svärmor 12.30 och sen jobbar jag till 17.30. Då skulle jag behöva handla och sen hem och laga middag men jag tror jag ska belasta min kära med något av de sysslorna. Sen har jag fika fredag på jobbet i morn så jag ska hinna baka en kaka och göra iordning frukosten jag ska ha med mig. Sen så har jag då ett litet info möte hos min sambos morbror ikväll 19.30 angående lite framtida planer eventuellt och så ska jag hinna springa och gymma ikväll. Tror det blir en sen kväll :P

Emmeli och david ska komma förbi också och hämta en lampa, inte att förglömma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0