Bakisdag Utan Bakishet

Idag borde ha vart en dag med bakishäng men jag har inte kännt av något alls från fetsandet igår. Efter två vinare brukar jag vara gode i form och tung i huvidet dagen efter med den där aloevera drycken som intogs igår på partyt kankse neutraliserade och tog bort bakis effekten, eller vad tror ni?:P
Jajja det blev sovmorgon idag men sen startade en dag med full rulle. Har hunnit med massor av saker idag och allting har vart nyttiga saker. Vi har lastat snöslungan till pappa, vintrat tomten och pyntat inför hösten i krukorna utomhus, hälsat på nyopererade mormor, handlat, vart på middag, frisserat far och älsko och gett ormen mat.
Ja nu äntligen har vi kraschat i soffan och njuter av en thé kopp :)

Tyson fick en extra stor råtta till mumsbit idag. Det blir denna siza till honom hädanefter! Vi var lite nyfikna på hur stor råttan egentligen var så jag satte den på vågen och den visade 269 gram.. Det är en sjujäkla stor råtta!! Ner gick den då ochnöjd tror jag Tyson är :)

I morgon blir det full rulle. Först jobb och sedan mer jobb. Blir fotografering med Maria Fäldt och några andra tjejer i morgon :D:D

Kommentarer
Postat av: Kicki

269!?? Jäklar :P Nån annan råtta eller hämtade ni mina?

2010-10-17 @ 23:38:22
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0