Why Why Why

Nu sitter jag på jobbet med en ond hals. En vecka efter att jag legat sjuk i feber kommer det onda. Knasigt!! När jag hade feber så var jag bara yr i bollen men inget halsont eller hosta eller så, men nu en vecka senare får jag ont i halsen meningen feber. Why?!

Jajja jag proppar käften ful med zyx och senega för att lindra smärtan och lirkar med tungan då jag tar ett samtal så att tabletten inte ska höras när jag pratar. I-landsproblem :P

Skönt med ny vecka igen och jag ser fram emot helgen. Längta massor faktiskt!! Skoter körning och stug mys står på agendan :D Under veckan ska jag hinna plocka fram julpyntet och jag hade velat hitta ett par julgardiner till vardagsrummet också. Snart går vi in i December månad och det innebär massor med mys pys, jag älskar juletider :D

Har ni några speciella jul traditioner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0