Snart Snart Snart

Idag var andra visningen på huset som jag och min älskade vill ha. Nu äntligen kan vi kankse börja få lite klarhet och avslut. Vi vill verkligen ha detta hus så vi hoppas så otroligt mycket att inte någon annan ska vilja ha det så det blir någon hemsk budgivning. Huset är inte värt med än det är ute för då verkligen allt(!) måste göras. Idag så upptäckte älsklingen att det förmodligen är nå mögel i utbyggnaden också (men det gör inte nått för oss då vi ska riva allt inne och göra om till garage) men för andra hoppas vi det avskräcker ;)

I morgon ska älsklingen få ringa mäklaren och kolla hur allt står till och vart vi ligger. Jag vill, han vill, vi drömmer och vi hoppas!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Håller verligen alla tummar jag har för att huset ska bli erat! Hoppas du berättar sen vars det är. :)

2010-11-01 @ 19:29:52
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jo, hör av er bara så kollar jag upp det =)

2010-11-02 @ 06:15:45
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Niklas

de låter ju härligt. Vilket hus är de då?

2010-11-02 @ 07:24:52
Postat av: Jossan

Hoppas verkligen att ni får det! Det kommer bli så fint! :)

2010-11-02 @ 11:48:56
Postat av: Jonna

Spännande att vänta, gissar att vi ganska fort får veta om det blir erat! ;) Har via en blogg sett vilket dte är, och det var ju minst sagt lite spännande ;) Skoj att höra planerna! Men men nu håller vi tummen..KRAM :)

2010-11-02 @ 12:21:48
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0