Order Arrived

Nu har två av mina beställningar anlänt! Yipiii

Sitter dock på jobbet så jag kan inte hämta ut dem än men direkt efter jobbet styr jag kosan mot ICA och hämtar ut mina paket :) Det är skoterkläderna och skoterhjälmen som kommit och en hel del löshår och tillbehör från Rapunzel. Alltid lika skoj att få hem grejer från Rapunzel då det står stort på paketet Makeupartist ;)

Ååå jag vill hämta paketen nu på en gång och testa all skoter mundering!! Hoppas allting passar :D

Nu är vi redo för verkliga vintern :D


Kommentarer
Postat av: L♥tta

Tack så mycket! :)

Ja det tycker jag. ;D Såg att du varit till kiruna för ett tag sedan, om det är någonstans du brukar åka lite då och då så är det ju bara att ta en liten omväg. Svänga höger i Överkalix liksom. ;)



2010-11-17 @ 14:06:33
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0