Lovely Day

Nu är det fredag och så otroligt skönt. Jag är helt färdig efter denna arbetsvecka så i heögen ska jag njuta och ta det lugnt. Känner liten förkylning på gång så det blir inhandling av Kanjang och kankse skippa träningen i helgen så att det inte bryter ut något.
Ikväll är vi bjudna på älg middag hos älsklingens mormor och morfar så magen lär stå i fyra hörn ikväll. Det brukar alltid bli massor med mat och dessert när vi äter hos dem :P Sen är det förberedelse för Jessicas gesäll prov i morn så jag ska dimpa ner baken i frisörstolen och få håret creppat och en sista övning på frisyren innan morgondagen. Blir tidigt i säng i kväll då vi ska vara i luleå ca 07.40 i morgon bitti. Efter gesällen har jag tänkt dra med min älskling på en liten stadsrunda, han vet inte bara om det än :P


Kommentarer
Postat av: em

Ja men självklart får du låna henne! Sög bara till =) Ni måste komma och se hur vi har de när de är "städat" och se ormis, hur gåre m tyson?

Ska hinna med att hälsa på hos er då så jag får smaka en macarones :D

2010-11-12 @ 11:51:00
URL: http://linaemmelimyhr.blogspot.com
Postat av: Vemundlina

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-03-02 @ 17:22:04
URL: http://vemundlina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0