Kaloritopp I Veckan

Har verkligen legat på kaloritopp i veckan. Är nog ungefär ett år sedan jag vart så här onyttig. Men det var bara denna vecka för nu är det nya tag igen!! :) Att vara ensam i Kiruna och bo på hotell bidrog till dåliga middagar i form av köpes mat och så ett eller två hekto karra på det. Idag har vi fika på jobbet både förmiddag och eftermiddag och såklart så var det mina två absoluta favvisar som jag tillåter mig själv äta när de infaller ca en gång i månaden men varför båda vart på samma dag var ju kasst!! Chokladboll och glasswienerbröd :P
Misstänker att det kommer bjudas på marrängswisch hos älsklingens mormor och morfar ikväll också men jag tror jag hoppar över det denna gång :P Hoppas på att kunna ta en lååång promiss eller löprunda i morn så jag förbränner lite av allt jag stoppat i mig i veckan :P

Snart har jag kämpat ett helt år med min viktnedgång och lär nog fortsätta kämpa tills jag är helt nöjd. 6 kilo kvar till målet :D Egentligen så kan jag inte kalla det kämpa då jag gjort en livsförändring som jag lever efter på rutin och älskar så jag lär leva som nu resten av livet och det innebär att äta av allt men i måttliga mängder och lagomt stora portioner. Bara att äta på så pass regelbundna tider som möjligt gör susen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0